برگزاری جلسه هماهنگی و تعاملی شبکه بهداشت و درمان و بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت فرا رسیدن دهه ماه محرم جلسه تعاملی و هماهنگی اجرای طرح های مختلف اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین دژ برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با هدف تعامل بین بخشی اجرای هرچه بیشتر طرح ها و برنامه های حوزه پیشگیری و مشکلات جامعه هدف در خصوص هزینه های درمانی جلسه مشترک و تعاملی بین بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل بیمارستان شهید راثی بمناسبت فرا رسیدن دهه محرم برگزار شد .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از ریاست شبکه بهداشت در خصوص تعامل عالی با مددجویان و توانخواهان مراجعه کننده به بیمارستان شهید راثی و درمانگاه های دولتی و قبول فرانشیز ۱۰۰ ٪ درمانی بهزیستی و همچنین ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف شهرستان گفت : امروز جامعه هدف بهزیستی بیش از پیش مستلزم کمک های درمانی و دارویی می‌باشد .
وی افزود ؛ برنامه‌های مشترک بین بهزیستی و شبکه بهداشت از جمله : تنبلی چشم،غربالگری شنوایی،غربال اضطراب، بلوغ و نوجوانی و آموزشهای خانواده‌ و پیش از ازدواج از طرح ها مذکور در این برنامه ها در سال جاری خواهد بود .
دکتر شجاعت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین دژ ضمن برنامه ریزی و ایجاد بستری مناسب به منظور ارائه خدمات درمانی به مددجویان بهزیستی گفت : جهت دسترسی کلیه مددجویان ساکن روستاها ترتیبی داده شده که پزشکان مراکز بهداشتی درمانی مقیم روستاها در کلیه ساعات شبانه روز به این عزیزان خدمات رسانی کنند .
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود ؛ علیرغم توصیه‌ها و مشاوره‌های فراوانی که از گذشته تا کنون ارائه شده متاسفانه به دلیل ازدواج های فامیلی شاهد بروز مشکلات ژنتیکی و به وجود آمدن فرزندان معلول در سطح خانواده های روستایی هستیم .
شجاعت تصریح کرد ؛ در این راستا می توان پس از شناسایی فرزندان معلول این خانواده ها توسط بهورزان شاغل در خانه های بهداشتی به منظور شناسایی و آگاهی بخشیدن کلاس های مشاوره ای و در صورت نیاز به آنها خدمات درمانی ارائه نمود .
گفتنی است در جلسه جوانب مختلف هزینه های درمانی مراجعین جامعه هدف به مراکز درمانی و همچنین اجرای برنامه های مشترک بررسی و تحلیل گردید.

کد خبر 112032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد